منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت,منابع کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت,منابع آزمون دکتری علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون دکتری علوم پایه, منابع آزمون دکترا علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه,منابع آزمون دکتری وزرات بهداشت,منابع ازمون ارشد علوم پایه,
طبقه بندی موضوعی

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی وزارت بهداشت کد ۵۵۰۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.


آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.
۲) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد، وجود ندارد.
۳) مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.
دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می‌سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.
انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی کارشناسی ارشد برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

کتاب های تکدرس آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست‌ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.
کتاب های کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی‌نیاز می‌کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.

ویژگی های بارز بسته های آموزشی کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.
مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی


منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی – منابع زبان عمومی علوم پزشکی


۱- Active Skills for Reading (1, 2, 3, 4, 5). Neil J. Anderson, Thompson publication
۲- Interaction: Reading . Hartman, P, Kirn, McGraw-Hill publication
۳- English for the Students of Medicine.Compilation : Mahmoodreza Atai,Maasume Atai,Leyla Shoja,Maasume Kafshgarsouteh,Mandana Zolghadari – Samt publication
۴-Academic Encounters: Reading, Study Skills and Writing . Bernard Seal. Cambridge University publication
۵- Improving Reading Skills.Compilation : D.r Shokrpour,D.r Mehbudi – Jungle publication
۶- Developing Reading Skills. Markstein, L. and Hirasawa, L. Cambridge university

۷- لغت نامه اصطلاحات پزشکی Reading throught interaction- Mosaic1
۸- گسترش مهارت A Complete Guide Expanding Reading Skills Intermediate ،رضا دانشوری، انتشارات جنگل.
۹- درسنامه جامع زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی،امیر لزگی، نشر جامعه نگر.
۱۰- مجموعه سوالات کارشناسی ارشد گروه‌های مختلف علوم پزشکی
۱۱- جزوه زبان علوم پزشکی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۲- جزوه زبان علوم پزشکی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.


 رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی

 رشته اعضای مصنوعی ووسایل کمکی یکی از رشته های علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت میباشد. این رشته یکی از رشته های گروه توانبخشی است که به نام های ارتوپدی فنی و اورتز و پروتز نیز شناخته شده است و به ساخت انواع وسایل کمکی و اندام های مصنوعی برای افراد معلول میپردازد. فارغ التحصیلان این رشته میتوانند در بخش های خصوصی و دولتی ازجمله سازمان بهزیستی¸هلال احمر¸بنیاد جانبازان و بیمارستانهای دارای مراکز ارتوپدی فنی مشغول بکار شوند.همچنین میتوانند بعد از کسب تجربه لازم مرکز خصوصی دایر کنند و به افراد فلج ¸افراد با مشکلات اورتوپدی یا افراد نقص یا قطع عضو خدمات ارائه دهند. افرادی که دارای مدرک کارشناسی اعضای مصنوعی و وسایل کمکی دارند میتوانند در آزمون کارشناسی ارشد این رشته شرکت کنند. فارغ التحصیلان این رشته میتوانند درمقطع دکتری در رشته های اعضای مصنوعی¸علوم اعصاب¸مهندسی پزشکی¸انو فناوری پزشکی¸ انفورماتیک پزشکی(مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)᷂ سلامت در بلایا و فوریتها(مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)᷂ سلامت و رفاه اجتماعی(مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)᷂ اپیدمیولوژی(مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)᷂ مددکاری اجتماعی(مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی بشرط دارا بودن کارشناسی مددکاری)᷂ گفتار درمانی(مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی بشرط دارا بودن کارشناسی گفتار درمانی)᷂ شرکت کنند. مواد درسی این رشته در آزمون کارشناسی ارشد شامل:ارتز و پروتز بت ضریب۴/کینزیولوژی و بیومکانیک با ضریب۲/معاینه و ارزیابی با ضریب۲/اورتوپدی با ضریب ۲/ زبان عمومی با ضریب۳ میباشد. ظرفیت پذیرش دانشجویان رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی درمقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسر کشور۲۰ نفر میباشد. اعضاء مصنوعی و وسایل کمکی،ارشد وزارت بهداشت، دکتری وزارت بهداشت,ارشد علوم پزشکی,رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی



منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی – منابع ارتز و پروتز

۱- کتاب اطلس قطع عضو و اندام کمبود جراحی پروتز و توانبخشی (Atlas Of Amputations And Limb Deficiences Surgical Prosthetic And Rehabilitation)، مولفان اسمیت مایکل و جی بوکر، انتشارات Amer Academy of Orthopaedic.
۲- کتاب Aaos Atlas of Orthoses and AssistiveDevices، مولفان جان دی هسو، جان مایکل و جان فیسک، انتشارات Mosby.
۳- کتاب ارتز و پروتز در توانبخشی ارتز کودکان (Orthotics And Prosthetics In Rehabilation pediatric orthotics)، مولفان مایکل لاسردی و کارولین سی نیلسون، انتشارات McGraw-Hill.
۴- کتاب کاربرد بالینی ارتوز و پروتز در ارتوپدی، تالیف ذبیحاله حسن زاده، انتشارات جعفری.
۵- کتاب مرور جامع بر پروتزهای اندام تحتانی، تالیف حسن سعیدی، انتشارات قلم علم.
۶- کتاب ارتزها در بیماری‌های ستون‌فقرات و اندام فوقانی، تالیف حسن سعیدی، انتشارات قلم علم.
۷- کتاب ارتوزهای اندام تحتانی، تالیف مسعود حیدرنژاد، انتشارات اندیشه رفیع.
۸- کتاب راهنمای جامع ارتزها، تالیف حسن سعیدی، انتشارات رجاء تهران.
۹- جزوه ارتزها و پروتزها، دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی.
۱۰- جزوه ارتز و پروتزها دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
۱۱- جزوه ارتزها و پروتزها، دانشگاه علوم‌پزشکی تهران.
۱۲- جزوه ارتزها و پروتزها، موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۳- جزوه ارتز و پروتز سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.

 


منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی – منابع بیومکانیک و کینزیولوژی

۱- کتاب کینزیولوژی سیستم عضلانی- اسکلتی (Kinesiology of the musculoskeletal syste) مجموعه شانه، تالیف دونالد نیومن، ترجمه هلاکو محسنی‌فر و عبداله طیبی، انتشارات ستایش هستی.
۲- کتاب ساختار و عملکرد مفصل (Joint Structure and Function) “ستون مهره‌ای” ،تالیف لوانجی، نورکین، ترجمه عبداله طیبی، هلاکو محسنی‌فر و زینت آشناگر، انتشارات قلم علم.
۳- کتاب مدیریت بیماریهای شایع عضلانی اسکلتی (Management of Common Musculoskeletal Disorders)، تالیف دارلن هرتلینگ و راندولف کسلر، انتشارات Lippincott Williams & Wilkins.
۴- کتاب فیزیولوژی اتصالات (The Physiology of the Joints)، تالیف آی آ کاپانجی، انتشارات Mathematicsematical Physics.
۵- کتاب کینزیولوژی سیستم عضلانی – اسکلتی: رویکرد کلینیکی فیزیوتراپی “مچ پا”، تالیف هلاکو محسنی فر و زینت آشناگر، انتشارات قلم.
۶- کتاب کینزیولوژی سیستم عضلانی – اسکلتی “مجموعه آرنج و ساعد”، تالیف دونالد نیومن، ترجمه هلاکو محسنی‌فر و عبداله طیبی، انتشارات قلم علم.
۷- کتاب کینزیولوژی سیستم عضلانی – اسکلتی: رویکرد کلینیکی فیزیوتراپی “زانو” ، تالیف محمدرضا پوراحمدی و هلاکو محسنی‌فر، انتشارات قلم علم.
۸- کتاب کینزیولوژی سیستم عضلانی – اسکلتی: ستون مهره ای، تالیف عالیه دریابر و هلاکو محسنی فر، انتشارات قلم علم.
۹- کتاب بیومکانیک و حرکت‌شناسی اندام فوقانی (براساس منابع نورکین و نیومن)، تالیف حسین کریمی، انتشارات نخل.
۱۰- کتاب بیومکانیک ستون فقرات و قفسه صدری، تالیف یحیی سخنگویی، محمود اکبری و احمد نجفی، انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
۱۱- کتاب مقدمه‌ای بر بیومکانیک ستون فقرات (براساس منابع نورکین و نیومن)، تالیف فرشاد اخوتیان و رویا مهدی خانی، انتشارات مولف اول.
۱۲- جزوه بیومکانیک، دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی.
۱۳- جزوه بیومکانیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
۱۴- جزوه بیومکانیک دانشگاه علوم‌پزشکی تهران.
۱۵- جزوه بیومکانیک موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۶- جزوه بیومکانیک سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.

 


منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی – منابع معاینه و ارزیابی

۱- کتاب بررسی و ارزیابی عملکرد عضلات “پوسچر و درد” (Muscle: Testing and Function )(جلد ۱)، تالیف فلورنس پیترسون کندل، الیزابت کندل مک کریری و پاترشیا جیس پروانس، مترجمان علی‌رضا سرمدی و بهاره حاج قنبری، انتشارات سرمدی.
۲- کتاب بررسی و ارزیابی عملکرد عضلات “درجه بندی قدرت عضلات ” (Muscle: Testing and Function) (جلد ۲)، تالیف فلورنس پیترسون کندل، الیزابت کندل مک کریری و پاترشیا جیس پروانس، مترجمان علی‌رضا سرمدی و بهاره حاج قنبری، انتشارات سرمدی.
۳- کتاب اندازه گیری از طیف وسیعی مشترک حرکت و عضله طول (ریس) (Measuring of the joint range of motion and muscle length (Reese)، مولف جان جی گرهارد، انتشارات Hans Huber Pub.
۴- کتاب تست عضله (Muscles Testing)، مولف دنیل، انتشارات W B Saunders Co.
۵- کتاب ارزیابی دستی قدرت عضلانی و دامنه حرکتی مفاصل، تالیف زهرا فخاری، انتشارات نخل.
۶- جزوه معاینه و ارزیابی، دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی.
۷- جزوه معاینه و ارزیابی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
۸- جزوه معاینه و ارزیابی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران.
۹- جزوه معاینه و ارزیابی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۰- جزوه معاینه و ارزیابی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.

 


منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی – منابع ارتوپدی

۱- کتاب اصول ارتوپدی آدامز(Outline of Orthopaedice) ، تالیف دیوید هامبلن و همیش آر.دبلیو سیمپسن، مترجمان حسن قندهاری و عبدالحسین ستوده نیا، انتشارات کتاب ارجمند.
۲- کتاب ارتوپدی، تالیف کری اچ چیویر و جانیس ال. هینکل، انتشارات جامعه نگر.
۳- جزوه ارتوپدی، دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی.
۴- جزوه ارتوپدی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
۵- جزوه ارتوپدی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران.
۶- جزوه ارتوپدی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۷- جزوه ارتوپدی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.

 

با سنجش امیرکبیر آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی را قورت دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۹
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

منابع آزمون ارشد اعضای مصنوعی

منابع آزمون ارشد اعضای مصنوعی ۹۵

منابع آزمون ارشد اعضای مصنوعی ۹۶

منابع آزمون ارشد اعضای مصنوعی ۹۷

منابع آزمون ارشد اعضای مصنوعی ۹۸

منابع آزمون ارشد اعضای مصنوعی ۹۹

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۵

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۷

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۸

منابع آزمون کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۹

منابع ارشد اعضای مصنوعی

منابع ارشد اعضای مصنوعی ۹۵

منابع ارشد اعضای مصنوعی ۹۶

منابع ارشد اعضای مصنوعی ۹۷

منابع ارشد اعضای مصنوعی ۹۸

منابع کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی

منابع کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۵

منابع کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۶

منابع کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۷

منابع کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۸

منابع کارشناسی ارشد اعضای مصنوعی ۹۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی