منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت,منابع کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت,منابع آزمون دکتری علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون دکتری علوم پایه, منابع آزمون دکترا علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه,منابع آزمون دکتری وزرات بهداشت,منابع ازمون ارشد علوم پایه,
طبقه بندی موضوعی

۷۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

آزمون کارشناسی ارشد ایمنی شناسی پزشکی


در ابتدا منابع آزمون کارشناسی ارشد ایمنی شناسی پزشکی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را برایتان به ترتیب می گویم و سپس با توجه به تجربیات خودم در این مورد، رفرنس، کتاب و جزوات مربوطه را در قسمنت بعدی با تمام جزئیات ذکر می کنم ...

پس نگران نباشید و با دقت با من همراهی کنید دوستان عزیزم!


و اما راهنمایی کلی من برای شما:

در کل افرادی که برای آزمون کارشناسی ارشد رشته های مرتبط با علوم پایه پزشکی تصمیم به مطالعه دارند با دو رویه روبه رو میشوند؛ یا باید مباحث را از روی رفرنس های مربوطه مطالعه کنند که تا حدی زمان بر میباشد و البته بستگی به میزان مهارت هر فرد در رفرنس خوانی دارد که آن هم بستگی به میزان اطلاعات اولیه و تسلط شما به مباحث درس مورد نظر دارد!


البته نه اینکه امکان پذیر نباشد، نه، بلکه از نظر من کار بسیار بسیار شایسته و بنیادی است که در میزان باسواد شدن و فراگیری شما در درس مورد نظر اثر چشمگیری خواهد داشت!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۹
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد زیست فناوری پزشکی (بیوتکنولوژی پزشکی)



معرفی رشته:

زیست فناوری یا بیوتکنولوژی به زبان ساده یعنی تولید کالا و خدمات با روشهای علمی و فنی و با کمک عوامل بیولوژیک. تعریف دقیقتر این رشته عبارت است از کاربرد روشهای علمی و فنی در تبدیل بعضی مواد به کمک عوامل بیولوژیک (میکروارگانیسمها، یاخته‌های گیاهی و جانوری و آنزیمها و... ) برای تولید کالا و خدمات در صنایع مختلف به ویژه کشاورزی، صنایع غذایی، دارویی و پزشکی.


کاربرد زیست فناوری در زمینه علوم پزشکی و دارویی، موضوعات بسیار گسترده‌ای مانند ابداع روش‌های کاملاً جدید برای "تشخیص مولکولی مکانیسم‌های بیماری‌زایی و گشایش سرفصل جدیدی به نام پزشکی مولکولی"، "امکان تشخیص پیش از تولد بیماری‌ها و پس از آن"، "ژن‌‌درمانی و کنار گذاشتن (نسبی) برخورد معلولی با بیمار و بیماری"، "تولید داروها و واکسن‌های نوترکیب و جدید"، "ساخت کیت‌های تشخیصی"، "ایجاد میکروارگانیسم‌های دستکاری شده برای کاربردهای خاص"، "تولید پادتن‌های تک‌دودمانی (منوکلونال)" و غیره را در بر می‌گیرد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۲
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی مجازی:


با توجه به اهمیت رشته کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، ماهیت خاص رشته تحصیلی و با تکیه بر توانمندی گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه، این رشته به شیوه مجازی برای اولین بار ارائه می شود. در ارائه این رشته به شیوه نیمه حضوری سعی شده تا ضمن حفظ کیفیت، امکان ادامه تحصیل برای افرادی که امکان تحصیل حضوری ندارند، فراهم آید. هم چنین امکان پوشش سبک های یادگیری متنوع و بهره گیری از سایر مزایای یادگیری الکترونیکی فراهم می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۲:۳۱
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

منابع آزمون کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین وزارت بهداشت کد ۵۵۱۹

منابع آزمون کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین

منابع آزمون کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۶ ، ۰۸:۴۱
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

منابع آزمون کارشناسی ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی وزارت بهداشت کد ۵۵۷۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی

منابع آزمون کارشناسی ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۴:۳۸
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

منابع آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی وزارت بهداشت کد ۵۵۷۵

منابع آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۱
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

منابع آزمون کارشناسی ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی وزارت بهداشت کد ۵۵۷۴

منابع آزمون کارشناسی ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی

منابع آزمون کارشناسی ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۴
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

 منابع آزمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی وزارت بهداشت کد ۵۵۷۳

منابع آزمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی

منابع آزمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۰
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم داروهای پرتوزا وزارت بهداشت کد ۵۵۷۲

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم داروهای پرتوزا

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم داروهای پرتوزا به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم داروهای پرتوزا اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد علوم داروهای پرتوزا است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم داروهای پرتوزا را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۴
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

منابع آزمون کارشناسی ارشد داروسازی وزارت بهداشت کد ۵۵۷۲

منابع آزمون کارشناسی ارشد داروسازی

منابع آزمون کارشناسی ارشد داروسازی به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد داروسازی اگر درست انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد داروسازی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد داروسازی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۷
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت