منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت,منابع کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت,منابع آزمون دکتری علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون دکتری علوم پایه, منابع آزمون دکترا علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه,منابع آزمون دکتری وزرات بهداشت,منابع ازمون ارشد علوم پایه,
طبقه بندی موضوعی

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از جمله پرطرفدار ترین مطالب است که علاقه مندان به پزشکی و رشته های مرتبط با آن به دنبال اطلاعات صحیحی در رابطه با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، سایت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت (sanjeshp.ir)، شرایط ثبت نام، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، زمان اعلام نتایج و ... می باشند. در این مقاله سعی شده اطلاعات مفیدی در ارتباط با این فرایند در اختیار همراهان سنجش امیرکبیر قرار بگیرد.

 

سر فصل ها

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1402

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شرایط ثبت نام دانشگاه های علوم پزشکی روزانه (عادی رایگان)

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | پردیس و دوره های شهریه پرداز

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | دانشگاه آزاد اسلامی

شرایط ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی ارتش aums.ac.ir

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله bmsu. ac.ir

شرایط ثبت نام در دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

نحوه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت  ۱۴۰۱

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

آیا برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کارت ملی لازم است؟

آیا ممکن است همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنیم و تعهد خدمت را نیز بگذرانیم؟

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کدام است؟

 

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1402

جایگاه پزشک در هر جامعه ای، امنیت شغلی، اجتماعی و مالی که به نوعی درباره  دانشجویان پزشکی تامین شده است و البته عشق و علاقه به پزشکی و رشته های مرتبط با آن ، خیل بزرگی از داوطلبان را به سوی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت روانه می سازد. قطعا اینکه بتوانید اطلاعاتی که برای ثبت نام و شرت در آزمون ارشد وزارت بهداشت به آن نیاز دارید را به دست آورید بخش مهمی از دستیابی به آرامش و موفقیت شما درمسیر زیبایتان را رقم می زند. پس ما را در مقاله مربوط به ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت همراهی کنید.

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در کنکور  کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش باشند. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده، می توانند در زمان مقرر فرآیند ثبت نام خود را انجام دهندشرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام به شرح زیر است:

شرایط عمومی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران

نداشتن عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران و رعایت قانون اساسی

نداشتن سابقه فساد اخلاقی و سابقه کیفری

تناسب وضعیت و توانایی جسمی داوطلب با رشته مورد انتخاب

عدم عضویت و تمایل به گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلب باید مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری در یکی از رشته های گروه علوم پزشکی متناسب با رشته انتخابی این آزمون را داشته باشد.

دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های دیگر مجاز به ثبت نام و تحصیل در این مقطع به طور همزمان نمی باشند.

در صورتی که در سال گذشته، در دوره روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قبول شده باشید اما انتخاب رشته و یا ثبت نام در دانشگاه نکرده باشید اجازه ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 را ندارید.

افرادی که یک بار در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه تحصیل کرده باشند در صورت قبولی دوباره در دوره روزانه باید شهریه بپردازند. امکان دوبار تحصیل رایگان در یک مقطع وجود ندارد.

در صورتی که سال گذشته در دوره غیر روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قبول شده باشید می توانید ثبت نام نمایید در صورتی که تا زمان ثبت نام از تحصیل انصراف داده باشید.

شما نمی توانید همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنید و نیز تعهد خدمت خود را بگذرانید.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی اعطا نمی نماید.

هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد.

شرایط ثبت نام دانشگاه های علوم پزشکی روزانه (عادی رایگان)

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی دوره روزانه (رایگان) توجه نمایند پذیرش در این دوره رایگان بوده و به هنگام انتخاب محل تحصیل می بایست نام رشته محل این دانشگاه ها را انتخاب نمایند.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | پردیس و دوره های شهریه پرداز

پذیرش در پردیس و دوره شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی، با پرداخت شهریه همراه است و میزان شهریه پرداختی توسط دانشگاه ها اعلام خواهد شد.

داوطلبان دقت نمایند در هر نیمسال طبق مقررات مربوطه توسط دانشگاه از دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیلی، هزینه دریافت می گردد. لذا داوطلب موظف به پرداخت شهریه و رعایت تعهدات مالی می باشد.

درصورتی که ظرفیت رشته ای پس از اعلام نتایج کمتر از 50 درصد ظرفیت اعلام شده باشد، اختیار تشکیل کلاس و دوره به عهده دانشگاه برگزار کننده می باشد.

داوطلبان دقت نمایند در صورتی که خواهان تحصیل در دوره شهریه پرداز دانشگاه ها می باشند، باید در آزمون ورودی رشته مورد نظر شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نمایند. (تغییر رشته امکان پذیر نمی باشد)

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در پردیس و یا دوره شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی، باید هنگام انتخاب محل تحصیل، نام رشته محل این دانشگاه ها را انتخاب نمایند.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | دانشگاه آزاد اسلامی

کلیه واحد های دانشگاه آزاد اسلامی، از طریق آزمون وزارت بهداشت دانشجو می پذیرند.

دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه می باشند و میزان شهریه توسط دانشگاه ها اعلام خواهد شد.

شرایط ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی ارتش aums.ac.ir

داوطلبان متقاضی رشته روانشناسی بالینی این دانشگاه دقت نمایند مرحله مصاحبه برای این رشته در دانشگاه آجا برگزار خواهد شد. اطلاعات لازم در این مورد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

تحصیل در دانشگاه بصورت تمام وقت و غیر شبانه روزی بوده و کلیه هزینه های آموزشی برعهده شخص داوطلب می باشد.

انتساب (ماموریت) تحصیلی برای مقاطع کارشناسی ارشد الزامی می باشد.

دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال خوابگاه، ایاب و ذهاب و اسکان ندارد.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت | دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله bmsu. ac.ir

تمامی داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) بر اساس اعلام آن دانشگاه، باید عضو رسمی نیرو های مسلح (سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع) باشند و با ارائه گواهی عضویت معتبر و مجوز شرکت در آزمون از محل خدمت، مجاز به شرکت و انتخاب این دانشگاه می باشند.

این دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال تامین خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد ندارد.

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان این دانشگاه، منوط به تایدییه مکتوب (مجوز) از یگان خدمتی مربوطه و پرداخت شهریه در قالب قرار داد آموزشی با سازمان متبوع داوطلب پذیرفته شده می باشد.

 

شرایط ثبت نام در دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

اطلاعات لازم در خصوص برگزاری مرحله دوم، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. این افراد پس از انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی و طی مراحل مربوط به آن دانشگاه، مورد سنجش نهایی واقع خواهند شد.

دانشگاه تعهدی در خصوص تامین خوابگاه برای دانشجویان نوبت دوم ندارد.

دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ، فقط در صورت وجود ظرفیت مازاد خوابگاهی و با پرداخت قیمت تمام شده می توانند از خوابگاه استفاده نمایند.

ضوابط مربوط به داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه استعداد های درخشان

تمامی متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون ورودی، باید همزمان با سایر داوطلبان عادی، فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

در صورتیکه متقاضی استعداد درخشان بدون آزمون، جهت استفاده سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون به هنگام انتخاب رشته محل یک مجموعه را انتخاب کرده و واجد شرایط رشته های آن مجموعه باشد، مجاز به انتخاب کلیه رشته محل های مورد پذیرش در رشته انتخابی بر اساس جدول پذیرش می باشد.

متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهیمه استعداد درخشان (بدون آزمون و با آزمون)، علاوه بر این سهمیه، در سهمیه آزاد یا رزمندگان و ایثارگران بر اساس فرم ثبت نام شان، همانند سایر داوطلبان عادی نیز مورد سنجش واقع خواهند شد.

در سهمیه استعداد درخشان با آزمون، شرکت فرد در جلسه آزمون و معرفی و تایید داوطلب توسط دانشگاه، به منزله استفاده از تسهیلات می باشد، در صورت انصراف، عدم انتخاب رشته محل و یا عدم قبولی، به دلیل استفاده یک نوبت، داوطلب مجاز به استفاده مجدد از این تسهیلات نمی باشد.

 

نحوه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت  ۱۴۰2

 اولین کاری که داوطلبان شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 برای ثبت نام باید انجام دهند این است که به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

 برای اطلاع از شرایط و ضوابط دقیق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی را دانلود کرده و مطالعه نمایید.

 پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خرید یک کارت اعتباری. داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو کد رشته امتحانی هستند می بایست دو کارت اعتباری خریداری کنند.

تکمیل فرم ثبت نام (در این فرم اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی مرتبط با این آزمون و در این مقطع است. بهتر است با اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام و همچنین اطلاعات مورد نیاز فرایند ثبت نام خود را تسهیل نمایید.)

دریافت کد رهگیری 16 رقمی ( ثبت نام شما تا زمانی که این کد را دریافت نکرده باشید تکمیل نشده است.)

سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شما باید برای تسهیل ثبت نام مدارک لازم برای این کار را پیش از شروع فرایند آماده نمایید. می بایست تصاویر مربوط به مدارک ذکر شده را در سایت سازمان سنجش پزشکی آپلود نمایید.

آپلود تصویر قطعه عکس 4*3 که مربوط به سال جاری باشد. (بدون حاشیه، لکه و خط خوردگی. فرمت عکس شما باید jpg و حجم آن حداقل 20 و حداکثر 100 کیلوبایت باشد.)

آپلود تصویر کارت ملی ( هم پشت و هم رو )

آپلود تصویر صفحه اول شناسنامه و همچنین تصویر توضیحات صفحه آخر شناسنامه

درج کد 12 رقمی سهمیه رزمندگان و ایثارگری در صورتی که دارای سهمیه می باشید. این کد 12 رقمی را باید از ارگان مربوط به محل سهمیه خود دریافت نمایید.

 

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، به صورت اینترنتی و با ورود به سامانه انجام خواهد گرفت. با توجه به عدم امکان جابجایی، اولویت انتخاب هر فرد در میان دانشگاه های انتخابی اش بایستی بر اساس علاقه فردی باشد و داوطلب تحصیل در آن مرکز را ترجیح می دهد.

داوطلبانی که در دو گروه آزمون شرکت داشته اند و یا مجموعه امتحانی از یک گروه و یک رشته یا مجموعه از گروه دیگر را آزمون داده اند، می توانند ترکیبی از رشته های مورد علاقه خود را از دو گروه آزمونی وارد نمایند.

 

ورود به سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با کد رهگیری

به ترتیب از شماره 1 اولین دانشگاه مورد نظر را وارد نموده و سپس شماره 2 و الی آخر را تکمیل نماید.

تا زمانی که کلیه اولویت های مورد نظر وارد نشده، از فشردن گزینه ثبت نهایی خودداری شود لذا پس از تکمیل مراحل ثبت اولویت های انتخابی، گزینه ثبت نهایی زده شود.

پس از پایان کلیه مراحل و فشردن گزینه ثبت نهایی، فرم مربوطه پرینت گرفته شده و جهت مراحل بعدی نگهداری شود.

حداکثر تعداد اولویت انتخابی براساس تعداد دانشگاه و مراکز پذیرنده همان رشته می باشد.

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

یش از این قرار بود ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ (سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲) از  ۲۹ بهمن آغاز شود که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی این ثبت نام به تعویق افتاده است

به خاطر شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ (سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲) در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، همزمان با ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند اطلاعیه های این سازمان و اخبار مربوط به فرایند های مهم را از طریق سایت سنجش پزشکی و همچنین سایت سنجش امیرکبیر دریافت نمایند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی درباره هر یک از مراحل ثبت نام و همچنین اطلاع از تمدید های احتمالی ، با مشاوران خودتان در سنجش امیرکبیر تماس بگیرید.


برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید با کارشناسان سنجش امیرکبیر تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا ضمن توضیح تاریخ و نحوه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، اطلاع دیگر در این مورد را ارائه دهیمبا توجه به اینکه برای هر کدام از آزمون ها منابع خاصی نیاز است، مشاوران سنجش امیرکبیرمی توانند بهترین منابع درسی را در اختیار شما گذاشته و شما را از جدیدترین تغییرات مربوطه به تاریخ برگزاری و اعلام نتایج آگاه نمایند. برای این کار کافی است که  به سایت سنجش تکمیلی دات آی آر     www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کرده و از  ساعت 9صبح الی 18 در تمامی روزهای هفته با  شماره 02144031690 بیست خط تماس بگیرید

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۸
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی