منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی, منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع ازمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت,منابع کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت,منابع آزمون دکتری علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی,منابع آزمون دکتری علوم پایه, منابع آزمون دکترا علوم پزشکی,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه,منابع آزمون دکتری وزرات بهداشت,منابع ازمون ارشد علوم پایه,
طبقه بندی موضوعی

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 در حال حاضر اعلام شده است. طبق روند هر سال زمان ثبت نام از دی ماه می باشد و داوطلبان در مدت زمان مشخص شده با مراجعه به سایت می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.  داوطلبان قبل از انجام مراحل ثبت نام حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایند.   در ادامه جزئیات بیشتری در رابطه با کنکور ارشد پزشکی همچون زمان ثبت نام ، زمان برگزاری و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و ظرفیت اولیه به شما ارائه خواهد شد تا انتها مقاله را مطالعه نمایید. 

از دیگر مواردی که در این مقاله به شما ارائه خواهدشد جزئیات مربوط به منابع، رشته های مجاز، دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش، نمونه کارنامه مربوط به رشته ای است که قصد شرکت در کنکور وزارت بهداشت را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

 زمان ثبت نام وآزمون ارشد وزارت بهداشت

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

رشته های ارشد وزارت بهداشت

دانلود منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

سخن مشاور برای شروع مطالعه

زمان ثبت نام وآزمون ارشد وزارت بهداشت

  ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت : طبق روند هر سال زمان ثبت نام دراواخر دی ماه 1401 بوده که بلافاصله بعد از باز شدن سایت لینک ثبت نام در سایت سنجش تکمیلی به روز رسانی خواهد شد.

معمولا سایت ثبت نام در هر سال طبق روند عادی دو الی سه بار برای مراجعه داوطلبین جهت انجام مراحل ثبت نام باز خواهد شد و امسال به دلیل شرایط پیش آمده تعداد دفعاتی که سایت مرکز سنجش برای انجام مراحل ثبت نام و ویرایش باز شده است بیشترهم بوده است. سال قبل مهلت ثبت نام دو بار تمدید شد. لذا در صورت اعلام دوباره و تمدید ثبت نام و یا ویرایش جزئیات به روز رسانی خواهد شد.
 

برای دریافت جدول دقیق زمانبندی برگزاری به مقاله جدول زمانبندی ارشد وزارت بهداشت 1401-1402  مراجعه کنید.

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شدهدر حال حاضر برگزاری آزمون 4 و 5 خرداد ماه خواهد بود بنابراین داوطلبانی که با آزمون وزارت علوم دچار اشتباه شده بودند به این نکته توجه داشته باشند. 

 
 

کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت

بعد از ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت داوطلبان در صورت درست طی کردن مراحل ثبت نام باید کدرهگیری نهایی را دریافت کرده و یک هفته قبل از برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت  با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

رشته های ارشد وزارت بهداشت

در جدول زیر جزئیات مربوط به رشته های ارشد علوم پزشکی در 5 رشته پرمتقاضی به طور کامل ذکر شده است که می توانید با کلیک بر روی لینک مربوط به هر رشته به تمام جزئیات مربوط به آن دسترسی داشته باشید و برای اطلاع از دیگر رشته های علوم پزشکی با شماره 02144031690 تماس بگیرید.

 

 

 

                                                    ارشد پرستاری                                                     

منابع ارشد پرستاری

دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش ارشد پرستاری

نمونه کارنامه ارشد پرستاری

 رشته های مجاز رشته ارشد پرستاری

سوالات متداول کنکور پرستاری

 برای دسترسی به جزئیات مربوط به آزمون ارشد پرستاری به لینک  مراجعه کنید.

ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

منابع ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

دانشگاه ها و ظرفیت ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

نمونه کارنامه ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

رشته های مجاز رشته ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

سوالات متداول کنکور مدیریت خدمات

برای دسترسی به جزئیات مربوط به آزمون مدیریت خدمات بهداشتی  به لینک  مراجعه کنید.

ارشد مامایی

منابع ارشد مامایی

دانشگاه ها و ظرفیت ارشد مامایی

نمونه کارنامه ارشد مامایی

رشته های مجاز رشته های ارشد مامایی

 

سوالات متداول کنکور مامایی

برای دسترسی به جزئیات مربوط به آزمون ارشد مامایی به لینک مراجعه کنید.

ارشد روانشناسی بالینی

منابع ارشد روانشناسی بالینی

دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش ارشد روانشناسی بالینی

نمونه کارنامه ارشد روانشناسی بالینی     رشته های مجاز ارشد روانشناسی بالینی

سوالات متداول روانشناسی

برای دسترسی به جزئیات مربوط به آزمون ارشد روانشناسی بالینی به لینک مراجعه کنید.

 

تغییرات کنکور ارشد وزارت بهداشت

تغییرات کنکور ارشد وزارت بهداشت بعد از زمان برگزاری آزمون، با توجه به اعلام اطلاعیه جدید در حال حاضر تغییری در آزمون ارشد وزارت بهداشت 1401 اعلام نشده است. سوالات زبان همراه با آزمون با ضریب سه میباشد. بنابراین این مورد نه تنها از اهمیت درس زبان کم کرده بلاکه کسب درصد بالا به داشتن تراز و رتبه بالا و قبولی در دانشگاهی که می خواهید به شما کمک بسزایی خواهد کرد.

به دلیل شرایط کرونا و محدودیت در برگزاری کلاس های حضوری تمام کلاس های موسسه علوم پزشکی سنجش تکمیلی با برترین اساتید کشور به صورت آنلاین برگزار شده و شما از هر کجای کشور که هستید می توانید از کلاس های آنلاین اساتید با رعایت استاندارد و البته شرایط اقساط بهرمند شوید. و در صورت نیاز به کتاب و تهیه کتاب های کنکوری می توانید قبل از خرید با مشاوران متخصص در رشته ای که قصد شرکت در آن را دارید از طریق تماس با شماره 02144031690 پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.


 

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

متقاضیان کنکور ارشد وزارت بهداشت قبل از ثبت نام سعی کنید دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد علوم پزشکی را مطالعه کرده تا با دقت بیشتر راحل ثبت نام را پر کنید. در حال حاضر دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر نشده است در صورت انتشار، دانلود پی دی اف آن در سایت سنجش تکمیلی گذاشته خواهد شد.

 

 

 دانلود آخرین تغییرات آزمون ارشد: آزمون ارشد پرستاری

دانلود منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

منابع ارشد وزارت بهداشت

همانطور که بارها توضیح دادیم انتخاب منابع برای مطالعه و شرکت در کنکور یکی از مهم ترین مواردی است که متقاضیان ارشد وزارت بهداشت باید به آن توجه داشته باشند، بارها اتفاق افتاده که به دلیل انتخاب نادرست کتاب های حجیم و غیر کنکوری داوطلب نتوانسته در آزمون ارشد وزارت بهداشت به رتبه دلخواه خود برسد. به همین منظور موسسه علوم پزشکی سنجش تکمیلی اقدام به گردآوری بهترین کتاب های کنکور در تمام رشته های ارشد و دکتری علوم پزشکی کرده است که با مراجعه به مقاله دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید رفرنس اعلام شده وزارت بهداشت را دریافت کرده و برای دریافت کتاب های کنکوری طبقه بندی شده با مشاوران تخصصی سنجش تکمیلی در ارتباط باشید.

دفترچه منابع و رشته های مجاز در ابتدای دی ماه بر روی سایت سازمان مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشرشده است که دانلود آن را در لینک زیر می توانید دریافت کنید.  البته این تغییرات چندان زیاد نخواهد بود، ولی جهت اطمینان حتما آن را بررسی کنید.

 دانلود منابع ارشد وزارت بهداشت 1402-1403

  سخن مشاور سنجش تکمیلی در رابطه با داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت را دارند و نمی دانند از چه زمانی شروع به مطالعه نمایند  و چه کتاب هایی را به عنوان منابع مطالعه انتخاب نمایند.

 بسیاری از داوطلبان هستند که قصد شرکت در آزمون وزارت بهداشت را دارند، اما نمی دانند از کجا باید شروع کنند، چه کتاب هایی را باید برای مطالعه تهیه کنند و به طور کلی بر سر دوراهی شروع کردن و یا نکردن برای مطالعه هستند. به این دوستان باید بگوییم  اولین و مهم ترین قدم برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تهیه کتاب های کنکوری درست بر اساس جغرافیای کنکور می باشد و داشتن برنامه ریزی مهم رین موضوع بعد از انتخاب منابع بوده و زمانی شما از میزان آمادگی خود در هر درس مطلع می شوید که در زدن تست و مدیریت زمان برای تست به تسلط برسید.

 

بنابراین انتخاب مسیر درست برای شروع یکی از مهم ترین تصمیماتی است که شما به عنوان یک متقاضی کنکور ارشد وزارت بهداشت باید داشته باشید، بسیاری از داوطلبان بوده اند که حتی با تهیه مجموعه کامل کتاب ها و رفرنس و مطالعه دروس در مدت زمان باقی مانده تا آزمون ارشد موفق به جمع بندی و حتی زدن تست نشده اند، پس همواره سعی کنید کتاب هایی را انتخاب کنید که بر اساس جغرافیای کنکور بوده ومسیری را برای مطالعه انتخاب کنید که بهترین بازدهی را برای شما در کنکور ارشد وزارت بهداشت داشته باشد.  در این مسیر می توانید از راهنمایی ها و کمک های مشاوران موسسه علوم پزشکی سنجش تکمیلی بهرمند شوید و از هر کجای کشور که هستید از طریق تماس با شماره 02166574345 پاسخ سوالات خود را از مشاوران سنجش تکمیلی دریافت کنید.

جهت مشاهده اطلاعات کامل راجع این مقاله به لینک زیر در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر  مراجعه کنید.مشاوران سنجش امیرکبیر با 20 خط ویژه به شماره 44031690-021 آماده مشاوره به شما داوطلبان عزیز هستند.اگر خطوط اشغال بودند کمی صبور باشید و در ساعت های دیگر تماس بگیرید. داوطلبان عزیز می توانند نمونه جزوات و منابع ارشد و دکتری رایگان را از طریق سایت دریافت کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۰
منابع آزمون علوم پزشکی منابع آزمون وزارت بهداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی